masjed_orginal_sketch.jpg

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های به عمل آمده، امکان استقرار باجه سیار شرکت پست در دانشگاه جهت ارائه خدمت به هم‌دانشگاهیان عزیز از تاریخ 97/02/23تا 97/02/26فراهم شده است. همکاران گرامی می‌توانند ضمن در نظر داشتن موارد زیر از طریق سامانه اتوماسیون اداری، اقدام به گرفتن نوبت نموده و از این خدمت بهره‌مند شوند:

  • امکان ارائه خدمت به همکاران ارجمند و خانواده محترم ایشان وجود دارد. لذا جهت حفظ نظم در اجرای طرح، لازم است تعداد نفرات همراه در فرم نوبت‌دهی قید شود.
  • حضور متقاضی در محل استقرار باجه سیار شرکت پست الزامی است.
  • در زمان حضور در باجه سیار متقاضی باید اصل شناسنامه عکس‌دار، شماره ملی و کدپستی محل سکونت خود را همراه داشته باشد.
  • عکس کارت ملی در محل ثبت نام (به صورت لایو) گرفته می‌شود.
  • جهت ثبت نام در باجه‌های سیار کارت ملی هوشمند، متقاضی نباید از قبل در سامانه پیش‌ثبت‌نام ورود اطلاعات کرده باشد.
  • با توجه به عدم استقرار دستگاه پوز، هر یک از متقاضیان باید مبلغ -/310،000 ريال پول نقد به همراه داشته باشند.
  • محل استقرار باجه سیار، اداره کارگزینی و امور بازنشستگی دانشگاه می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص گرفتن نوبت به راهنمای تکمیل فرم نوبت‌دهي طرح تعويض كارت ملي مراجعه شود.

مدیریت امور اداری

جستجو

درباره ما

مدیریت امور اداری دانشگاه صنعتی شریف از نظر ساختار سازمانی از مدیریت های معاونت اداری و مالی دانشگاه است.

 

آدرس

تهران، خیابان آزادی، دانشگاه صنعتی شریف، ساختمان معاونت اداری و مالی، مدیریت امور اداری

شماره تماس

021-6616-4401

شماره دورنگار

021-6601-4355

 

 

Main Menu